پایگاه خبری تحلیلی شرق مازندران
ورود امروز پنجشنبه, 4 تیر 1405
امروز پنجشنبه, 4 تیر 1405 ورود
چمران: در تبعیت از رهبر و شهدا به خیابان آمدیم

چمران: در تبعیت از رهبر و شهدا به خیابان آمدیم

رئیس شورای شهر تهران گفت: در تبعیت از پیام شهدا و رهبر عزیزمان به خیابان‌ آمدیم. پیام ترامپ را باید لگد کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری شرق نو، مهدی چمران، رئیس شورای شهر تهران در حاشیه مراسم تشییع تعدادی از شهدای حوادث تروریستی اخیر، در واکنش به پیام ترامپ به تروریست‌های مسلح درباره حضور در خیابان گفت: ما در خیابان هستیم تا نشان دهیم در خیابان می‌مانیم اما نه به خاطر پیام ترامپ.

وی ادامه داد: ما به خاطر پیام شهدا و رهبر عزیزمان به خیابان آمده‌ایم و پیام ترامپ را باید زیر پا لگد کرد.

 


ارسال دیدگاه